The Awwwesomes

The Awwwsomes

ktoś zamawiał zupę? Aga zdążyła nakarmić nimi już całkiem sporo osób. UX-owa zupa stała się szybko jej znakiem rozpoznawczym i dowodem na to, że edukacja może być sexy. To dla dla tych, którzy mieli wątpliwości. dziś Aga szkoli z zakresu projektowania doświadczeń użytkowników (UX), interfejsów i kreatywnego kodowania. niedawno też wydała swojego pierwszego ebooka.  zapraszamy do stołu!

najważniejsza lekcja, jaką odrobiłaś podczas prowadzenia własnego biznesu.

nie bój się monetyzować swoich pomysłów!

czy budując swoją markę działasz według z góry ustalonej strategii? jeśli tak, to czy trzymanie się planu wpłynęło znacząco na twój rozwój?

moje działanie to taki model hybrydowy – trochę strategii, a trochę codziennych zrywów i spontanów. lubię wprowadzać zmiany, więc moja strategia to taki płynny byt, który dosyć często ewoluuje.

swego czasu prowadziłam co-tygodniową serię UX-owa zupa instant na Instagramie. wtedy faktycznie miałam przygotowane wszystkie materiały z wyprzedzeniem i ten proces wiele mnie nauczył. dobra organizacja i systematyczność, to klucze do sukcesu.

projekt, z którego jesteś najbardziej dumna?

mój e-book – „UX-owa zupa instant”. projekt, który zrealizowałam od A do Z samodzielnie. nauczyłam się mnóstwa rzeczy. ale chyba najbardziej jestem dumna z tego, że udało mi się zarazić pasją do UX-a wiele moich czytelniczek i czytelników.

kto cię inspiruje do działania?

hmm chyba nie jest to jedna osoba. jestem pod wrażeniem takich osób jak Ola Niepsuj, Leta Sobierajski, Marta Dymek, Aleksandra Morawiak…

mogłabym tak wymieniać i wymieniać. imponuje mi, kiedy ktoś realizuje swoje pasje i swój biznes zgodnie ze swoim DNA, nie idąc na większe ustępstwa.

twój cel biznesowy na ten rok.

chciałabym skupić się teraz na rynku zagranicznym i przetłumaczyć swojego e-booka na język angielski.

umiejętność, którą rozwinęłaś podczas prowadzenia własnego biznesu.

systematyczność i efektywność w pracy. otwartość na kontakty. chęć dzielenia się swoją wiedzą z innymi. ODWAGA.

żałuję, że na początku prowadzenia własnego biznesu nikt mi nie powiedział, że ...​

pasja może być Twoim dodatkowym źródłem przychodu i nie ma nic złego w tym, żeby monetyzować swoje projekty poboczne.

trzy narzędzia, bez których nie wyobrażasz sobie prowadzenia własnego biznesu.​

Notion, system do wysyłki mailingów (w moim przypadku Mailerlite), narzędzia graficzne (np. pakiet Adobe)

nieoczywista cecha/umiejętność, która przydała ci się przy prowadzeniu własnego biznesu.

łączenie (z pozoru) mało pasujących do siebie elementów. oryginalna narracja w opowiadaniu o różnych kompleksowych pojęciach.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Shopping Cart